FacebookTwitterVKontakteПідписатися на RSS

"КНИГИ – ЦЕ МОРСЬКА ГЛИБИНА. ХТО В НИХ ПІРНЕ АЖ ДО ДНА, ТОЙ, ХОЧ І ТРУДУ МАВ ДОСИТЬ, ДИВНІЇ ПЕРЛИ ВИНОСИТЬ". І. ФРАНКО


Книга – одне з найбільших надбань людства. З того часу, коли люди навчилися писати, свої думки вони довірили книжкам. І саме книжки відкривають нам світ, допомагають повернутися в минуле та зазирнути в майбутнє. Розвиток книги йшов довгим і складним шляхом.Для її виготовлення використовували найрізноманітніший матеріал: глину, листя та кору дерев, шкіру тварин, бамбук, папірус, іповк… У давні часи існували лише рукописні книжки – то були справжні витвори мистецтва, в які переписувачі вкладали свою душу. У XV столітті, коли було винайдено книгодрукування, людство усвідомило справжню цінність і значення книги як джерела знань, мудрості, натхнення й фантазії.

Лише в постійному пошуку, ретельному вивченні інтересів учнів і викладачів, індивідуальному підході до кожної особистості бібліотека може досягти успіху в задоволенні потреб читачів. Тільки беручи активну участь у житті колективу, розділяючи його нелегкі турботи, допомагаючи у вирішення складних завдань навчання і виховання, бібліотека спроможна виконувати свою функцію: прищеплювати учням любов і повагу до книги.

Кардинальні зміни, що відбулися в усіх сферах життя суспільства, зокрема в розвитку і становленні національної школи, нові орієнтації у змісті освіти на вихованні підростаючого покоління вимагають перегляду й оновлення багатьох аспектів діяльності освітніх бібліотек, у цілому системи бібліотечної справи. В сучасних умовах основними завданнями бібліотеки є:

- виховати у учнів інформаційну культуру, культуру читання, формувати вміння користуватися бібліотекою, її довідковим апаратом, розвивати творчу думку, пізнавальні здібності та інтереси учнів, сприяти успішному засвоєнню ними навчальних програм;

- забезпечувати зростання професійної компетенції педагогічних кадрів;

- сприяти різним формам і методам бібліотечної роботи, самоосвіти учнів і педагогів, забезпечити літературою їхні соціальні та культурні потреби;

- виховувати в учнів культуру, національну свідомість, шанобливе ставлення до книги як джерела знань.


РЕЗУЛЬТАТИ ВИБОРУ ЕЛЕКТРОННИХ ВЕРСІЙ ОРИГІНАЛ-МАКЕТІВ ПОСІБНИКІВ ДЛЯ 2 КЛАСУ У 2023-2024 Н.Р.


РЕЗУЛЬТАТИ ВИБОРУ ЕЛЕКТРОННИХ ВЕРСІЙ ОРИГІНАЛ-МАКЕТІВ ПОСІБНИКІВ ДЛЯ 1 КЛАСУ У 2023-2024 Н.Р.


РЕЗУЛЬТАТИ ВИБОРУ ЕЛЕКТРОННИХ ВЕРСІЙ ОРИГІНАЛ-МАКЕТІВ ПІДРУЧНИКІВ ДЛЯ 10 КЛАСУ НА 2023-2024 Н.Р.


РЕЗУЛЬТАТИ ВИБОРУ ЕЛЕКТРОННИХ ВЕРСІЙ ОРИГІНАЛ-МАКЕТІВ ПІДРУЧНИКІВ ДЛЯ 10 КЛАСУ НА 2023-2024 Н.Р.


РЕЗУЛЬТАТИ ВИБОРУ ЕЛЕКТРОННИХ ВЕРСІЙ ОРИГІНАЛ-МАКЕТІВ ПІДРУЧНИКІВ ДЛЯ 6 КЛАСУ НА 2023-2024 Н.Р.


ВИБІР ПІДРУЧНИКІВ ДЛЯ 1 КЛАСУ 2023 РОКУ


ПОТРЕБА ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ В ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ 5 КЛАСУ НА 2021-2022 Н.Р.

ПОТРЕБА ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ В ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ 5 КЛАСУ НА 2021-2022 Н.Р.


ПОТРЕБА ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ В ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ 9 КЛАСУ НА 2021-2022 Н.Р.

ПОТРЕБА ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ В ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ 9 КЛАСУ НА 2021-2022 Н.Р.


ПОТРЕБА ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ В ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ 8 КЛАСУ НА 2020-2021 Н.Р.

ПОТРЕБА ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ В ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ 8 КЛАСУ НА 2020-2021 Н.Р.

ПОТРЕБА ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ В ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ 4 КЛАСУ НА 2020-2021 Н.Р.

ПОТРЕБА ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ В ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ 4 КЛАСУ НА 2020-2021 Н.Р.

ПОТРЕБА ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ В ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ 3 КЛАСУ НА 2020-2021 Н.Р.

ПОТРЕБА ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ В ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ 7 КЛАСУ НА 2020-2021 Н.Р.

ВИБІР ПІДРУЧНИКІВ ДЛЯ 3 КЛАСУ 2020 РОКУ

НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ

ЗАВДАННЯ БІБЛІОТЕК

ЕЛЕКТРОННІ ПІДРУЧНИКИ

Кiлькiсть переглядiв: 1429

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.