"КНИГИ – ЦЕ МОРСЬКА ГЛИБИНА. ХТО В НИХ ПІРНЕ АЖ ДО ДНА, ТОЙ, ХОЧ І ТРУДУ МАВ ДОСИТЬ, ДИВНІЇ ПЕРЛИ ВИНОСИТЬ". І. ФРАНКО
Книга – одне з найбільших надбань людства. З того часу, коли люди навчилися писати, свої думки вони довірили книжкам. І саме книжки відкривають нам світ, допомагають повернутися в минуле та зазирнути в майбутнє. Розвиток книги йшов довгим і складним шляхом.Для її виготовлення використовували найрізноманітніший матеріал: глину, листя та кору дерев, шкіру тварин, бамбук, папірус, іповк… У давні часи існували лише рукописні книжки – то були справжні витвори мистецтва, в які переписувачі вкладали свою душу. У XV столітті, коли було винайдено книгодрукування, людство усвідомило справжню цінність і значення книги як джерела знань, мудрості, натхнення й фантазії.
Лише в постійному пошуку, ретельному вивченні інтересів учнів і викладачів, індивідуальному підході до кожної особистості бібліотека може досягти успіху в задоволенні потреб читачів. Тільки беручи активну участь у житті колективу, розділяючи його нелегкі турботи, допомагаючи у вирішення складних завдань навчання і виховання, бібліотека спроможна виконувати свою функцію: прищеплювати учням любов і повагу до книги.
Кардинальні зміни, що відбулися в усіх сферах життя суспільства, зокрема в розвитку і становленні національної школи, нові орієнтації у змісті освіти на вихованні підростаючого покоління вимагають перегляду й оновлення багатьох аспектів діяльності освітніх бібліотек, у цілому системи бібліотечної справи. В сучасних умовах основними завданнями бібліотеки є:
- виховати у учнів інформаційну культуру, культуру читання, формувати вміння користуватися бібліотекою, її довідковим апаратом, розвивати творчу думку, пізнавальні здібності та інтереси учнів, сприяти успішному засвоєнню ними навчальних програм;
- забезпечувати зростання професійної компетенції педагогічних кадрів;
- сприяти різним формам і методам бібліотечної роботи, самоосвіти учнів і педагогів, забезпечити літературою їхні соціальні та культурні потреби;
- виховувати в учнів культуру, національну свідомість, шанобливе ставлення до книги як джерела знань.
РЕЗУЛЬТАТИ ВИБОРУ ЕЛЕКТРОННИХ ВЕРСІЙ ОРИГІНАЛ-МАКЕТІВ ПІДРУЧНИКІВ ДЛЯ 10 КЛАСУ НА 2023-2024 Н.Р.
РЕЗУЛЬТАТИ ВИБОРУ ЕЛЕКТРОННИХ ВЕРСІЙ ОРИГІНАЛ-МАКЕТІВ ПІДРУЧНИКІВ ДЛЯ 10 КЛАСУ НА 2023-2024 Н.Р.
РЕЗУЛЬТАТИ ВИБОРУ ЕЛЕКТРОННИХ ВЕРСІЙ ОРИГІНАЛ-МАКЕТІВ ПІДРУЧНИКІВ ДЛЯ 6 КЛАСУ НА 2023-2024 Н.Р.
ВИБІР ПІДРУЧНИКІВ ДЛЯ 1 КЛАСУ 2023 РОКУ
ПОТРЕБА ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ В ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ 5 КЛАСУ НА 2021-2022 Н.Р.
ПОТРЕБА ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ В ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ 5 КЛАСУ НА 2021-2022 Н.Р.
ПОТРЕБА ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ В ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ 9 КЛАСУ НА 2021-2022 Н.Р.
ПОТРЕБА ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ В ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ 9 КЛАСУ НА 2021-2022 Н.Р.
ПОТРЕБА ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ В ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ 8 КЛАСУ НА 2020-2021 Н.Р.
Коментарi